14.”Moje dziecko na rozdrożu…” – Jak określić predyspozycje i zainteresowania zawodowe
nastolatka, aby mu pomóc w dokonaniu wyboru szkoły?Rodzice uczniów gimnazjów i szkół ponad gimnazjalnych
L.p. | Tytuł warsztatu | Grupa docelowa |
1. | “Przecież mówię!” – Czy mowa mojego dziecka rozwija się prawidłowo? |
Rodzice dzieci 3-5 letnich |
2. | “Akcja – Szkoła” – Czy moje dziecko osiągnęło gotowość szkolną? | Rodzice dzieci 5-6 letnich |
3. | “I klasa z sukcesem” – Jak przygotować dziecko do pójścia do szkoły? | Rodzice dzieci 5-6 letnich |
4. | “Moje dziecko – istota seksualna?” – Co robić, kiedy dziecko się masturbuje? | Rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
5. | “Ujarzmić żywioł!” – Czy moje dziecko jest nadpobudliwe? | Rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
6. | “Czarna magia – Ortografia” – Czy moje dziecko jest dyslektykiem? | Rodzice dzieci w wieku wczesnoszkolnym i uczniów klas IV-V |
7. | “Chaos wokół mnie” – Jak uporządkować świat dziecka i nauczyć je planowania? | Rodzice dzieci w wieku wczesnoszkolnym i uczniów klas IV-V |
8. | “Ofiaruj skrzydła” – Jak budować poczucie wartości u swojego dziecka? | Rodzice dzieci, w każdym wieku |
9. | “Mój świat telefon” – Jak nauczyć dziecko z umiarem korzystać z telefonu komórkowego i zapobiec uzależnieniu? | Rodzice uczniów klas IV-VI i uczniów gimnazjów |
10. | “Wirtualni przyjaciele – moi wrogowie” – Czym jest cyberprzemoc i jak jej zapobiegać? | Rodzice uczniów klas IV-VI, uczniów gimnazjów i szkół ponad gimnazjalnych |
11. | “Inny, lepszy świat…” – Jak rozpoznawać sygnały uzależnienia od substancji psychoaktywnych, zaburzeń odżywiania czy innych uzależnień i gdzie szukać pomocy? |
Rodzice uczniów klas IV-VI, uczniów gimnazjów i szkół ponad gimnazjalnych |
12. | “Jak żyć z nastolatkiem i nie zwariować?” – Jak oswoić proces dojrzewania? | Rodzice uczniów klas V-VI, uczniów gimnazjów i szkół ponad gimnazjalnych |
13. | “Kiedy wali się świat…” – Kryzysy wieku dorastania, co warto o nich wiedzieć? | Rodzice uczniów klas V-VI, uczniów gimnazjów i szkół ponad gimnazjalnych |
14. | „Budżet domowy a kosztowna rehabilitacja” – czyli praktyczne metody zbierania funduszy na rzecz rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego | Rodzice wszystkich dzieci niepełnosprawnych |
15. | „Diagnoza i co dalej?”- praktyczne warsztaty dotyczące niezbędnej diagnostyki medycznej dziecka z autyzmem i innymi problemami rozwojowymi | Rodzice dzieci ze spektrum autyzmu oraz z innymi problemami rozwojowymi |
16. | „Co może zrobić rodzic dla swojego dziecka?”- Rola środowiska w torowaniu prawidłowego rozwoju dziecka | Rodzice dzieci ze spektrum autyzmu oraz z innymi problemami rozwojowymi |
17. | „Jak żywić moje niepełnosprawne dziecko?” – Odpowiednie żywienie dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w celu wyeksponowania największego potencjału dziecka | Rodzice dzieci ze spektrum autyzmu oraz z innymi problemami rozwojowymi |
18. | „Czy moje dziecko prawidłowo się odżywia?” – Podstawowe zasady prawidłowego żywienia w dietetyce pediatrycznej | wszyscy rodzice |
19. | “Jak jeść i co jeść?” – warsztaty dokonywania świadomych wyborów żywieniowych | Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych |