Home   Oferta

Oferta

Wykonujemy:

  • diagnozę możliwości intelektualnych, (diagnozę psychologiczną)
  • diagnozę gotowości szkolnej,
  • diagnozę pedagogiczną opóźnień i zaburzeń rozwojowych (niepełnosprawności, trudności edukacyjne, gotowość szkolna, dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia)
  • diagnozę logopedyczną,
  • diagnozę Integracji Sensorycznej
  • diagnozę na potrzeby wczesnego wspomagania rozwoju
  • diagnozę predyspozycji i zainteresowań zawodowych ucznia starszego i dorosłych

 

Oferujemy:

  • pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży: mających trudności ze spożywaniem posiłków, spaniem, wypróżnianiem się, przeżywających silny niepokój w sytuacji rozstania, przejawiających zachowania agresywne i autoagresywne, doświadczających trudności w kontaktach z rówieśnikami, wycofanych, apatycznych, smutnych, z diagnozą zaburzeń rozwojowych (ze spektrum autyzmu) i psychicznych, doświadczających trudności rodzinnych, takich jak rozwód rodziców, śmierć bliskiej osoby, przemoc
  • pomoc w formie terapii pedagogicznej dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, w tym: terapia pedagogiczna stymulująca rozwój myślenia matematycznego
  • terapię polisensoryczną z elementami terapii ręki
  • terapię integracji sensorycznej
  • terapię logopedyczną
  • pomoc w wyborze szkoły i przyszłego zawodu – doradztwo zawodowe,
  • psychoterapię indywidualną i rodzinną,
  • coaching rodzicielski/life,
  • socjoterapię,
  • warsztaty dla rodziców nt. gotowości szkolnej,
  • „Szkoła dla rodziców”, warsztaty umiejętności wychowawczych,
  • promocję zdrowia- indywidualne konsultacje z rodzicami dzieci z zaburzeniami rozwojowymi dotyczące:
    • możliwości wspierania rozwoju poprzez odpowiednią diagnostykę medyczną oraz żywienie,
    • planowanie całościowego procesu rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego lub zagrożonego niepełnosprawnością,
    • wyjaśnienia sytuacji medycznej dziecka w kontekście celowości podejmowania
      działań leczniczych/rehabilitacyjnych,

 

 

Wydajemy opinie, w tym:

  • Opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
  • Opinie w sprawie odroczenia obowiązku szkolnego
  • Opinie w sprawie specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji, dysortografii, dysgrafii, dyskalkulii)
  • Opinie w sprawie zwolnienia do końca danego etapu edukacyjnego z nauki drugiego języka obcego
  • Opinie w sprawie realizacji obowiązku szkolnego i nauki poza szkołą oraz przedszkolnego poza przedszkolem
  • Opinie w sprawie nauki w klasie terapeutycznej lub w oddziale przysposabiającym do pracy
  • Opinie w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Inne opinie w sprawach dotyczących nauki i wychowania